Wednesday, October 27, 2010

Bantal Panas (Tungku Moden) = RM35


Bantal Panas Untuk Kesihatan. Bantal ini bukan sahaja senang untuk digunakan tetapi mempunyai berbagai keistimewaan. Bantal ini seperti hot water bag, tetapi hot water bag perlu diisi air panas dan tuam/tunku pada tempat yang lenguh atau sakit. Bantal panas ini tidak perlu diisi dgn air panas, cuma charge selama 5 minit, selepas lampu indicator terpadam, bantal panas boleh terus digunakan. Ia amat sesuai digunakan untuk wanita yang baru bersalin, tidak perlu lagi bakar batu sungai untuk bertunku.


FUNGSI-FUNGSI


- Sakit pinggang
- Senggugut
- Sakit kepala
- Sakit gigi
- Sakit bahu
- Melegakan sakit leher
- Sakit belakang badan
- Kaki atau badan yang lenguh/penat setelah bekerja/memandu
- Selepas bersalin (mengecutkan rahim
- Mengempiskan perut
- Sakit perut 


Ia diperbuat daripada kain satin dan plastik bermutu tinggi yang lembut bahannya. Cecair di dalamnya mengandungi AIR GARAM BUKIT dan GEL, ia hanya diisi sekali sehaja dan dapat digunakan buat selama-lamanya dan mudah di bawa ke mana-mana saja.




CIRI-CIRI UTAMA


Suhu dapat dinaikkan dengan cepat dan kepanasannya dapat bertahan dalam masa yang agak lama diantara 2 - 3 JAM. Dengan hanya dicajkan ke bekalan elektrik selama 5-8 MINIT sahaja bantal ini sudah panas antara 70-80 DARJAH CELSIUS. Bekalan elektrik akan terputus secara automatik apabila bantal ini telah mencapai tahap kepanasan sebenar. (Cahaya lampu yang ada pada pengecas akan terpadam).  Harganya amat berpatutan dan mempunyai pelbagai warna dan corak yang menarik.  Dari pengalaman saya, anak saya selalu menggunakan bantal ini apabila dia sakit perut.  Dan testimoni yang saya terima daripada rakan2 yang pernah membeli bantal ini dengan saya amatlah menggalakkan.


FREE DELIVERY (LEMBAH KLANG)
BELIAN BORONG DIALU-ALUKAN


HARGA SEUNIT RM35 (tiada magnet) / RM40 (ada magnet)
Untuk tempahan email asyha12@gmail.com


atau call 017-2378274 (As)


<!-- nuffnang -->
<script type="text/javascript">
nuffnang_bid = "c8cf478c910f5ab96bacddc6993d72bf";
</script>
<script type="text/javascript" src="http://synad2.nuffnang.com.my/j.js"></script>
<!-- nuffnang-->

No comments:

Post a Comment